Tema: Re: asmeniniu duomenu pardavinejimas
Autorius: tOMZY
Data: 2011-02-25 09:56:24
Žinot, sugalvojau juos pakratyt šiek tiek. Išsiųsiu tokį laiška:

Laba diena, p. Artūrai Melianai,

rašote, kad nusipirkote Lietuvos įmonė duduomenų bazės duomenis. Kaip paaiškinsite tai, kad joje negali būti šio el. pašto adreso, nes jis su jokia įmone oficialiai nesusijęs, jokiuose dokumentuose nefigūruoja?

Oficialiai pranešu, kad šiuo savo laišku šiurkščiai pažeidėte LR reklamos įstatymo nuostatas. Įstatyme numatyta, kad reklama telefonu, telefaksu, teleksu, elektroniniu paštu gali būti teikiama tik reklamos vartotojo sutikimu ar jo prašymu.

Įstatymas suteikia man teisę reikalauti, kad pažeidėjui, t. y. Jums, būtų taikomos administracinės sankcijos.

Pranešu Jums, jog gindamas savo ir kitų piliečių interesus planuoju kreiptis į Valstybinę duomenų apsaugos inspekciją, skundą jau pradėjau pildyti. Tikiuosi, kad šiuo pavyzdžiu paseks ir kiti Jūsų neprašytą reklamą gavę asmenys.

--
Tariamos įmonės, kurios duomenis nusipirkote, atstovas,
Tomas Ž.