Tema: Re: asmeniniu duomenu pardavinejimas
Autorius: Renookas
Data: 2011-02-09 13:28:03
man nelabai idomu kada tau pradejo eiti spamas. ir tada pabandyk dar karta
speti sutapimas ar ne jei paskambina ir sako, matome registruojate imone.
nors dar tik vardas ispirktas o sedziu ir istatus dar tik rasau. Tai apie
kokius sutapimus kalbam? Kad uzregistravus imone spamintu as nieko
neskayciau, o dabar tikrai nesant reikalo jau dalinami mano asmeniniai
duomenys. tuo labiau kad varda as pirkau, o steigejai buvom du ir as net ne
direktorius imones, kodel man kaip akcininkui spaminti turetu...