Tema: Re: asmeniniu duomenu pardavinejimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-02-07 14:13:56
Ish ktos puses, tai registracija reikalinga ne tik tau, bet ir kitai pusei.
Jei kazkas mato, kad tu iregistravai pavadinima, kuriam jis turi teise
priestarauti, logiska, kad jam reikia info, kam pareikst predjava. Cia kaip
suzadetuviu paskelbimas nuo altoriaus - ne vien tk tau, kaip jos diedui, bet
ir visam kaimui, kad Marytes ruryt jau negalima. O jei paskelbs, kad tik
susizadejo Maryte, tai neaisku, kas jos chakalis - koks kaimo durnelis ar
kalvisislieka toks biski neaiskumas.

"Renookas"  wrote in message news:iiome8$mnv$1@trimpas.omnitel.net...

bet ukw, rimtai ir man idomu. Tai kad as rezervuoju varda tai dar nereiskia
kad reikia visiems platinti kas ji issipirko. tai dar nera rregistruotas uab
ir dar toli iki to kad cia visi pultu skambineti., DNB mane taip pat
susirado kai tik varda spejau uzregistruoti.