Tema: Re: Paypal pinigu isgryninimas
Autorius: Gintas
Data: 2011-02-13 13:38:03
ta prasme -suvedi svetimo zmogaus korteles duomenis . Teme skaiciuje ir jo pavarde? Paskui PP-pasiuncia atsitiktinai sugeneruota koda i to zmogaus banko ataskaita. Ir jeigu tu ta koda suzinai-normaliai susieji PP su ta kortele, i kuria pasku gali permesti ir pinigus is PP saskaitos? Ar tavo susieta su PP antra kortele-kito zmogaus, su kita pavarde,  is kitos valstybes? Manau, kad tas svarbu.