Tema: Re: Paypal pinigu isgryninimas
Autorius: Junda
Data: 2011-02-12 18:16:36
1) Neleis.
2) Rašo, kad neva jei iš vieno PP accounto pervedama į kitą, tai nieko
nekainuoja. Bet man sunku patikėt. Nuo manęs visada nuskaito, kai man
perveda iš PP accounto.

Apskritai, PP plėšia kiek tik gali iš lietuvių, visai Vakarų Europai
visai kiti mokesčiai. Naudoju dažniau Moneybookers, nėra jokių mokesčių,
perveda į kortelę ta valiuta, kuria turi pinigus ir mokestis už tai tik
EUR 2.