Tema: Re: Paypal pinigu isgryninimas
Autorius: Junda
Data: 2011-02-12 10:05:36
Tu nori savo accounte svertimo žmogaus kreditinę registruot? Tikrai tai
neįmanoma, PP yra labai nelanksti sistema, kuriai nusispjaut į tūlo
lietuvio problemas.

Tai tu gali pervest į vokiečio PP accountą (kažkiek procentų tikrai PP
nusiskaičiuos), vokietis 2000 eur per 4 kartus persives į savo kortelę
(8 eur sumokės), o tada kas? Jis tau juos išgrynins ir duos į ranką? Nes
jei pervedinės į tavo lietuvišką kreditkę, tai dar kažkas bus
nuskaičiuota ir galų gale, gal tos visos machinacijos kainuos tiek pat,
kiek lievas PP kursas?