Tema: Re: Del auto Kasko
Autorius: Ernikas
Data: 2011-02-10 12:04:54
vat ir neaisku kieno problema.

Bet jei mastant blaiviai servisas yra tik trecioji salis, sutartis kasko juk
pasirasyta tarp manes ir draudimo.
Servisas informuoja, kad negali suremontuoti, jei nemokami papildomi pinigai
uz naujas originalias detales ir jo vaidmuo baigiasi.
O LD sau nesugdama galvos, kadangi yra ipareigota atlyginti zala ja ismokes
simbolinius litus.

Jei busiu nepatenkintas, kazkaip reiks daryti kazkokius nepriklausomus
vertinimus ir t.t.
Jei butu civilinis, tai jokiu nusidevejimu, taisykite, jei ilgiau kaip men
duokite kita auto ir psio.

Ernikas