Tema: Re: Del auto Kasko
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-02-10 11:43:50
Moki uz neuz nuodemes, o uz sutarti. Nuvarai i servisa, kuriame pats sutikai
remontuotis. Servisas sako - tokiu nenauju/neoriginaliu detaliu neturim.
Klausimas - kieno tai problema pagal sutarti?

"Aras"  wrote in message news:ij0ang$60j$1@trimpas.omnitel.net...

Tai manau, kad reikia apriboti paieškos zoną ir terminą. Tarkim nėra
penkiuose Vilniaus apskrities "šrotuose" mėnesį detalių ir viskas -
draudikas moka skirtumą pats, nes nėra galimybių gauti senos detalės. Kodėl
aš turiu mokėti už ne savo nuodėmes? Tik neišsiplėskim į pasipelnymo sritį -
priimkim, kad pasipelnyti nenorima, o tikslas vienas - nemokėti už mašinos
remontą.