Tema: Re: Del auto Kasko
Autorius: Aras
Data: 2011-02-10 11:21:52
Tai manau, kad reikia apriboti paieškos zoną ir terminą. Tarkim nėra penkiuose Vilniaus apskrities "šrotuose" mėnesį detalių ir viskas - draudikas moka skirtumą pats, nes nėra galimybių gauti senos detalės. Kodėl aš turiu mokėti už ne savo nuodėmes? Tik neišsiplėskim į pasipelnymo sritį - priimkim, kad pasipelnyti nenorima, o tikslas vienas - nemokėti už mašinos remontą.