Tema: Re: Paksas
Autorius: KEdas
Data: 2011-01-07 22:54:41
2011.01.07 19:16, signalizacija rašė:
> Laddzberius jau buvo atzygiaves, o siaip tai tu teisus.
> Vat vieno nesuprantu. Nx jam po 90 metu reikejo toliau ruskiams šikną
> laizyt, kad net snukis raudonas buvo. Butu sau buves karalim karalystes

Pasiskaityk kaimynės pasakojimus ir suprasi :(

1991 metų sausio 13 diena – žiūrime televiziją iki paskutiniųjų diktorės
Eglės Bučelytės žodžių: „Jau girdžiu, kariškiai vaikšto televizijos
koridoriais…“ ir užgęsta ekranas.

Išpuolam į gatvės pusės balkoną… Gerai girdėti, kaip važiuoja
Sierakausko gatve tankai…

Atsidaro mūsų durys (nes jų nerakindavome), ir pridusęs, persimainęs
įeina AMB su Julija. Algirdas Ferensas nustebęs klausia: „Tu ne darbe?“
Jis gi Lietuvos Respublikos vadas atsakingas už visą tvarką. Davė
suprasti: „Nelįsiu ir nesikišiu, dar neaišku kuo viskas gali baigtis…“

AMB atidaro atsineštą konjako „Belyj Aist“ butelį. Dar pasiskambina
namuose tūnantiems Lionginui Šepečiui, Vladimirui Beriozovui – pasisako,
kur esąs.

Stovime balkone. Staiga pasigirsta šaudymas. Algirdas Ferensas sušunka:
„Ką jie daro?“ Aš skubiai susiruošiu, palieku Algirdę namuose ir skubu
prie televizijos (Konarskio gatvėje).
http://www.politikosaktualijos.lt/2010/02/11/as-jau-buvau-uzsklendusi-savo-sielos-ir-jausmu-sklende-ir-mano-sirdis-ilga-laika-zvarbo-vienisa-1/