Tema: Ats.: Paksas
Autorius: Blynas
Data: 2011-01-07 11:53:53
"Gintas" <netikrass@adresas.lt> parašė naujienų news:ig6jiu$uq5$1@trimpas.omnitel.net...
> "Elgtis su visais vienodai" -labai nesunkiai pazeidziama nuosaka, Prezidento priesaikoje. Plius-pasakyk nuosirdziai-nesi nei syki pamelaves , jau budamas pilnametis? Nei sykio? Nes jei nors syki pamelavai-tavimi tiket daugiau visa gyvenima negalima.

Žinoma, kad esu, bet ne po priesaika. Ir išaiškėjus, kad meluoju, aš vėl į tas pačias roges net nebandyčiau lipt.

> Čia per griežtai yra melagiu netikėti ar kaip? Zmogu kirviu nuzudyk, atsedek ir ziu jau  po 5 metu ir vel gali malkas kapot. O cia-suteike pilietybe ne tam kam reikia ir vsio-visam gyvenimui? Teisinga?

Bet jo niekas nenuteisė kalėt. Tiesiog uždraudė užimti labai specifines pareigas su labai specifiniais reikalavimais. Čia ne šiaip mėsininko pareigos, tai turi realiai būti žmogus su laaabai aukšta morale ir vertybėm gyvenime. O jei kažkas gali vos tik valdžią įgavęs iškart išsikalinėt ir tyčia meluot - atsakymas aiškus.

> Ir keliese tai nusprende?

Nutarė tie, kurie turi tam žinias ir galią.

> O tie parasai, kuriu nepaisant , jam nebeleido kandidatuoti? Spjauta i tukstanciu zmoniu nuomone?

O ką tie tūkstančiai? Man nekeista, kad atsirado tiek tamsuolių. Ir taip pat nekeista, kad atsirado žmonių su blaivia galva, kurie neleido kandidatuoti.