Tema: Re: Paksas
Autorius: KEdas
Data: 2011-01-07 11:39:39
2011.01.07 10:41, Gintas rašė:
> "Elgtis su visais vienodai" -labai nesunkiai pazeidziama nuosaka,
> Prezidento priesaikoje. Plius-pasakyk nuosirdziai-nesi nei syki
> pamelaves , jau budamas pilnametis? Nei sykio? Nes jei nors syki
> pamelavai-tavimi tiket daugiau visa gyvenima negalima.  Čia per
> griežtai yra melagiu netikėti ar kaip?

Atsiprašau, bet kokia tada yra priesaikos prasmė, jei ją sulaužius
galima tik damkėse kurį laiką pasėdėti, o po to vėl karnavalus rengti?
Gal vis tik skirkime buitinį melavimą nuo tyčinio valstybės piliečių
apgaudinėjimo?
Man EŽTT sprendimas irgi nesuprantamas. Bent jau toks, kaip jį pristato
žiniasklaida. Sprendimo originalo, prisipažinsiu, neskaičiau.