Tema: Re: Paksas
Autorius: Gintas
Data: 2011-01-07 20:04:00
negali pykti ant dangaus, kad ji melynas. Runkeliai issirinko runkeli. Nu ir? Paskui burnoja ant valdzios. Nu ir? Demokratija. Dauguma tautos nusprende, isirinkti butent toki ir paskui ant jo burnoti. Ne visiems tai patinka. Tau tikriausiai nepatinka. Bet jei tautos daugumai patinka? Patinka rinkti ir burnoti. Kodel manai, kad tautos dauguma turetu taikytis prie taves?