Tema: Re: Paksas
Autorius: Tomas
Data: 2011-01-07 17:10:26
"Blynas" <blynasTRINTI@gmail.com> wrote in message news:ig6nrh$671$2@trimpas.omnitel.net...
> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> parašė naujienų news:ig6jiu$uq5$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Žinoma, kad esu, bet ne po priesaika. Ir išaiškėjus, kad meluoju, aš vėl į tas pačias roges net nebandyčiau lipt.

Kodel ne, jei zhmones to nori

> Bet jo niekas nenuteisė kalėt. Tiesiog uždraudė užimti labai specifines pareigas su labai specifiniais reikalavimais. Čia ne šiaip mėsininko pareigos, tai turi realiai būti žmogus su laaabai aukšta morale ir vertybėm gyvenime. O jei kažkas gali vos tik valdžią įgavęs iškart išsikalinėt ir tyčia meluot - atsakymas aiškus.

Su labai aukshta morale ir vertybem shiaip jau ir seimo nariai turetu buti, jei del to - koki 70% galima atleist net nesvarstant, likusius 30% - svarstytina.

> Nutarė tie, kurie turi tam žinias ir galią.

Gal jie nepateisino zhmoniu lukesciu...?

> O ką tie tūkstančiai? Man nekeista, kad atsirado tiek tamsuolių. Ir taip pat nekeista, kad atsirado žmonių su blaivia galva, kurie neleido kandidatuoti.

Keletas shviesuoliu neturetu shikt tukstanciams ant galvu, kad ir kokie jie shviesus butu.