Tema: Re: Isvaziavimas is kiemo?
Autorius: Rivo
Data: 2010-12-13 23:34:44
Jei bortelis visas numaliavotas žaliai, geltonai ar raudonai tai rodo tik
kokia spalva vietiniams patinka. Vat jei geltona linija yra bortelio
viršuje, tada kitas reikalas.

1.4. Geltona ištisinė linija žymi vietas, kur uždrausta sustoti (stovėti),
gali būti naudojama eismo juostoms žymėti darbų vietoje. Naudojama atskirai
arba kartu su kelio ženklu „Sustoti draudžiama“ ir nudažoma palei
važiuojamosios dalies kraštą (darbų vietoje ir važiuojamojoje dalyje) arba
gatvės bortelio viršuje. Šią liniją kirsti draudžiama. Jeigu geltona
ištisinė linija panaudota su baltomis ženklinimo linijomis, žyminčiomis
eismo juostas, reikia vadovautis geltona ištisine linija.

Šiauliuose pvz žinau vienintelę vietą, kur teisingai nupaišyta... ir ten
dažniausiai policija stovi :-).  Visur kitur: Mano bortelis, kaip noriu,
taip dažau... Vasara vieną bandžiusi aiškint, kad jam po langais nestovėčiau
ir žadėjusi policiją kviest, pasiunčiau taisyklių skaityt :-). Kažkaip
nebekvietė po to...

"Ernikas"  parašė naujienų news:idnro0$slb$1@trimpas.omnitel.net...

2 ekipazams tai netrukde, eismo prieziurai i savivaldybe neprissikambinau, o
su eisimo prieziuros ir VPK paziurejes i planus pasak, nu negerai, bet
bausti nera uz ka.
jei negaletum pravaziuoti tik tada, pasiule kreiptis i savivaldybe ir
prasyti, kad bortelius paspavintu, nes zenklai labai brangus :)

vat tada sako bus galima traktuoti kaip pazaidima jei borteliai i kelias
puses bus padazyti geltonai :)

Ernikas