Tema: Re: Q: Isvaziavimas is kiemo?
Autorius: NicMC
Data: 2010-12-07 13:32:02
On 2010.12.07 13:00, Ernikas wrote:
> vat itariu, kad pagal 155.10 pritempti sunku ir reikia kiekviena atveji
> ziureti individualiai.
> gaila, kad pagal KET tokioje vietoje gali palikti auto trukdydamas
> isvaziuojantiems matomuma ir likti nenubaustam.
>
> Ernikas

Kaip tai sunku? Jei trukdo tai ir trukdo. Čia kaip policininkus
išsikvietęs paveiksi :)
Mano atveju, kol nepradėjau pyzdavoti atsargiai bandančius išvairuoti
atbulom per tokius va "trukdančius", tol aiškino, kad visi gerai stovi.
Gerai išpyzdavoju, smarkiai užsiuto ir, kadangi prie manęs filmuojant
kabintis gal patingėjo, išsiliejo ant auto savininkų, auto išgabendami,
kaip ir buvo prašyti :D