Tema: Re: Ofisas daugiabutyje ir Privati aikstele
Autorius: Gintas
Data: 2010-11-25 11:04:42
Va, butent :) Jeigu ofisas (buves butas) gali isirengti aikstele 3 masinoms, uzrasyti ant jos masinu valstybinius numerius ir uzdraust bet kam ant jos uzvaziuot, gal ir as taip galeciau? Garazas Siauliu centre-apie 40 tukst, tad gal pigiau moket papildoma zemes mokesti uz 12 kv. m ir investavus i projekta ir i kuklu irengima-turet NUOSAVA aikstele salia daugiabucio esancioje pieveleje? Ar niekas nebande tokio finto? As pvz maniau, kad taip negalima, o pasirodo-galima?  :)))))