Tema: Re: Ofisas daugiabutyje ir Privati aikstele
Autorius: Gintas
Data: 2010-11-24 20:41:00
na, kaip aiskino, projekta rodydamas darbu vykdytojas-ofiso seimininkai parenge projekta ir gavo irengti stovejimo aikstele ofiso klientams. Na, o tas jos statusas-tipo jie irenge, jie leidima gavo, jiems bus skaiciuojamas zmes mokestis uz tuos keleta keliolika kvadratu-vadinasi bus kaip ir ju privati? Kazin kas cia reklamentuoja tokius bajerius?  Maciau -netgi leidimas trukdancia stora liepa nukirsti. Tipo sukainavo (medzio leidimas)-1100 lt