Tema: Re: Omnitel
Autorius: Giedre&Co
Data: 2010-11-12 13:52:28
Tai aš jiems akiu ir nedraskau, tiesiog nesuprantu, kodel tureciau moketi uz
tai ko "nenaudoju"... Uz interneta ateidavo saskaitos (nors jo nenaudojau),
pasake, kad gali buti, jog netycia nuspausdavau jungimasi prie interneto...
nesigincyjau, nes tokia galimybe realiai buvo... o dabartiniu atveju tai
tiesiog absurdas... 30 cnt 1 lt 20 lt - visiskai nesvarbu, ne tame
esme...esme ta, kad visai netureciau moketi, kad ir kiek metu su jais
bendradarbiauciau....