Tema: Re: Omnitel
Autorius: flegmatoid
Data: 2010-11-12 12:10:49
omnnitel, pries ~metus baigesi sutartis. Po menesio - antstolio laiskas su
skola 150Lt. Pagal isklotines - l. ilgas skambutis, skambinta tuo metu, kai
telefonas garantiniame remonte buvo (kortele namie ant stalo gulejo).
Kadangi skambinta kitam seimos nariui i kito operatoriaus tinkla - buvo
isimtos kito numerio isklotines - tokio skambucio nerasta.
Omnis saskaitas siuncia i telnr@omnitel.net, nutraukiant sutarti istrinama
pasto dezute, todel suzinoti kad esi skolingas neimanoma. Gi, tai panaikina
antsolio reikalavima informuoti registruotu laisku apie isiskolinima ir
tiesiogiai pereiti prie isieskojimo.
Rezultate pateikus omniui kito Nr. isklotines skola buvo anuliuota, taciau
po pusmecio keiciant darba paaiskejo kad tariamai "buves" skolininkas
itrauktas i skolininku registra desimtmeciui. Kad is to registro dingti -
riekia oficialaus omnio laisko, kad zmonus nebuvo skolingas. Gi, susisiekus
su omniu - pasinte nx. - tipo praejo daugiau nei puse metu, o pagal
istatymus jie privalo kaupti rysio isklotines ir kita panasia info max.
pusmeti. Taigi, nepaisant to, kad pasikele visus popierius, patvirtino kad
asmnuo nukentejo nekaltai - priemoniu zmogui pasalinti is skolininku
registro atsisake imtis.

Toks vat tas liaupsinamas Omnis.