Tema: Re: Omnitel
Autorius: Giedre&Co
Data: 2010-11-11 12:21:37
O ką aš necivilizuoto padariau? Niekam ir nekibau, todėl ir klausiu
nuomonės. Aš manau, kad operatorius turėtų informuoti apie tokius atvejus,
kaip kad telefonas pats siunčia sms'us (juk jie dirba ne pirmus metus ir
kaip kažkas minėjo yra buvę tokių atvejų, o ne tiesiog "jei užrašėm-
reiššškias siuntei")... Nes pvz aš nebuvau girdėjusi to...