Tema: Re: Del patekimo i buta
Autorius: Shlipsas
Data: 2010-11-30 18:32:45
Motyvas - registru ishrashas, kad butas mano vardu pirktas. Ir kadangi
vyksta skyrybos, nenorejo dubliuoti teismo darbo.
Taipogi argumentas mano naudai - kad jokiu jos asmeniniu daigtu bute seniai
nebera.
Na dar gal ir tai, kaip elgesi ji komisijoje. Jos dalyvavimas nebutinas, bet
atlekusi sklaidesi, emocijas reiske, kliedejo apie mano meiluzes ir tt., kad
ja ismeciau is namu ir tt. O as ramiai isdesciau kaip yra is tikruju.

--
Shlipsas
865920307