Tema: Re: Del patekimo i buta
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-10-22 14:19:23
na,
1. užpultas vaikas - ne jos. Tikriausiai ėjo kokie pro šalį žmonės, pamatė sceną, bandė paklausti - ar nereikia pagalbos, dėl ko gavo pylos, buvo aprėkti, ir vaikas aprėktas...
2. ten jo _antras_ butas, arba jis šiuo metu glaudžiasi kur nors kitur (pas svetimą moterį/vyrą). Nuosavybės teisė nekonstatuoja gyvenimo joje fakto.
3. ir pan.