Tema: Re: Del patekimo i buta
Autorius: Laimis
Data: 2010-10-22 14:10:55
Shlipsas rašė:
> ji mokejo puse metu su popieriuku apie tai, kad ji dengia puse buto
> ishlaikymo sumos be paskolos bankui - tik komunalines. ir tuom
> popieriuku mosikuojasi, kad ji zenklaii prisidejo prie visko.
> Kaip ir pofig, bet 21-a diena buvau uzhpultas jos. Isheinant ish buto
> uzhpuole, grasino, bande pinigine atimt, raktus ir tt. Vengiant
> nesusipratimu ir netychiniu suzhalojimu, apie 10 minuchiu gulejau ant
> nugaros gindamasis. Buvo uzpulti niekuo deti zmones ir nepilnametis
> vaikas, kuris patyre soka shios scenos. Visa ka pasakoju - neishgalvota.
> [...]

Kažką tu čia trini. Tai „užpultas“ vaikas ne jos? Tai tu ten negyveni ir
ji nežino, kur tu gyveni, bet tave užpuola tau išeinant iš namų?
Tai tave fiziškai, agresyviai puolė, stūmė, o tu tik dėl grasinimų
pareiškimą rašai (o ne dėl užpuolimo, fizinio smurto, kai yra liudininkų
-- „nieko dėtų žmonių“ -- ir tai jau realiai grėstų šaltąja ar bent jau
areštu apsiraminimui). Ir kas čia per pareiškimas dėl grasinimų? Taip ir
parašei, kad grasino „sužinoti kur tu gyveni“?