Tema: Re: Del patekimo i buta
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-10-25 10:09:43
Na, aš tik sakau, kad dar negirdėjau, jog po 20 metų bendro gyvenimo vienam iš sutuoktinių būtų priteisiama bendrai sumokėtų mokesčių dalis už komulinius patarnavimus. Dar tada tegul už pirktas bulves priteisia pusę sumos.
O jei mokėjo įmokas, tai čia jau kiek kitas reikalas - pinigai leidžiami už turto įsigijimą, o ne už gyvenimo kokybės palaikymą.