Tema: Re: Apskričių reformos pasekmės :(
Autorius: svyt
Data: 2010-11-05 17:09:48
man tik truputi gaila zmogaus, dirba matomai ne savo darba, dirbtu sau
kriminalinej policijoj, tuoj isgaudytu visus narkodilerius, ar su tokia
energija butu klestintis herbalaifo pardavejas...dabar kovoja su vejo
malunais. Gal cia meiles vaikysteje pasekmes ir rasant tuos skundus,
dalyvaujant tokiose akcijose patenkinama demesio stoka vaikysteje? Zmogu
musa, skundzia, atgal gauna daugiau grazos jei ne pats tai artimieji (vaikas
darzelyje) bet visvien iekoma tribunos isreikst savo nuomonei, aciu dievui
kol kas randama cia su kuo padiskutuot, nors... ponas Grazulis, jaunystej
matyt irgi buvo panasus.

--
vyt/ /