Tema: Re: Apskri?i? reformos pasekm?s :(
Autorius: Silvano
Data: 2010-10-29 14:14:41
:))) tu uzvedei tema apie tai, kokia beda, kad nebera menkai kompetentingu
ir niekam neidomiu isankstiniu gincu negrinejimo instituciju...man neatrodo
tai didele problema, kadangi jos, mano supratimu, naudos praktiskai neduoda
jokios, o islaidos ju islaikymui nera tokios ir mazos :) o kai pateikei
pavyzdi apie ju "nauda", kurio turinys yra mazdaug "kaip neismaneliai
piktnaudziauja savo teisemis ir raso idiotiskus skundus", tai tema ir
pakrypo atitinkamai :) kokiu reikia buku buti, kad nesuprasti...