Tema: Re: Apskri?i? reformos pasekm?s :(
Autorius: T:\)
Data: 2010-10-29 14:42:50
e, o sita, gryztant prie VAGK ir ekpertai.eu gal butu galima rasti ta teismo sprendima, del informacijos viesinimo. Kotais as labai abejoju, kad teismas ipareiguto atskleisti asmens duomenis paprasius eiliniam petrui ar kokia grupuotei alia ekspertai.eu
O kaip del asmens duomenu apsaugos, del sutikimo publikuoti nuortraukas ir pan? Negalioja? O dar VSD, gal davai paprasom visu ju darbuotoju foto su biografijom? :)

T:)