Tema: Re: del servisu ispizdejimo
Autorius: svyt
Data: 2010-11-05 17:09:47
tai ir ten viskas matomai ok, jis matai pasiunte savo bernioka i servisa
sutvarkyt masina, paskui cia jau zodziu zaidimas ka berniokas ten snekejo ir
ka jam. berniokas su ta masina vazineja ir nori kad ji butu tvarkinga, sefas
kaip ir nepriestaravo tam, paskui tik pamate kad saskaita reno kango ar kito
nemazesne uz jo x3 stabdziu keitima, tai juk nerimta, negi merso ar bmw
remontas tiek pat kainuoja kaip renuskes?

--
vyt/ /