Tema: Re: dėl servisų išpizdėjimo
Autorius: DeeJay
Data: 2010-10-28 13:35:58
diržas kas be ko. jokių problemų. bet įtempėjai 3 ?
kokiai nuajai mašinai pravažiavus 90 000 reikia keisti stabdžių diskus
naujais?
na neesmė,

labaiu mane domina nuoroda, kur numatyta kad jei mašiną atiduodant
nepareiklauji detalių atvažiuojant pasiimti mašinos jei pilnai teisųs tas
detales jau išmetę (kuom vėl gi abejoju)