Tema: Re: dėl servisų išpizdėjimo
Autorius: Renookas
Data: 2010-10-28 15:29:27
DeeJay, as tave suprantu i r kartu matau neigiamus dalykus tame aptarnavime
kuriuos dabar tu keli. Pries darydami pakankamai brangius darbus galetu
paskambinti ir paskayti kiek kainuos, darom ar ne. As saviskiams lygiai uz
ta pti pyzdi atrases ne akrta buvau. nu del lemputes gali neskambinti, jei
klientas nemokes isgyvensiu ir su tuo "nuostoliu". Bet pakeisi kazka uz 100
Lt tai o jei klientas atvaziuos ir netures to 100Lt ka tada daryti? Pats esu
pakliuves i tokia situacija. klausiu kiek kainuos nesako, kol nesutvarke.
Kai sutvarke i bankomata begau. Uzsakymo lapo jei nepaisrasei priduodamas
tai ka bepamatysi atsiimdamas?:)

O koks oficialus dokas tai tiesa sakant nezinau, pasake man aplinkosaugos
virsininkas tai ir nesikeliau skaityti kur ir kaip..