Tema: Re: dėl servisų išpizdėjimo
Autorius: Sail
Data: 2010-10-28 13:54:27
Pats pagalvok. Mechanikui liepe pakeist, jis keicia, o senas i siukslyna,
cia pagal defaulta tokia normali darbo tvarka.
Paprasysi palikt detales - paliks. Nu kaip ir logiska viskas. Kam gi
reikalingos senos kaladeles, dirzo tempejai, etc? Nepardavinesi gi ir nedesi
i kitas masinas.

As kazkada pasilikau senus stabdziu diskus, nes itariau kad nauji nusibaigs
daug greiciau, ir kazkada uzsidesiu senus atgal. Bet tokiu keistuoliu reta,
todel ir meta lauk viska.