Tema: Re: teorine situacija:)
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2010-10-14 02:10:54
Tvarkos tai iš tikro nėra nei trupučio, yra betvarkė, nes vaistinės
pasiima visus bent kiek ten kontroliuojamus receptus, ir nieko atgal
neduoda, nebent ten kompensuojami vaistai, tik tada lieka kažkokia
neaiški kopija. O ligos istorija yra kažkur ten poliklinikoj, jei
gydytojas ten įrašė, o gal nieko neįrašė, o gal šiaip pažįstamui parašė
receptą ant standartinio sugertuko, nežinau ar turi tokią teisę pagal
visas instrukcijas, bet visi taip daro, negi licenzijuotas gydytojas
negali vaistų išrašyti? O ką pavyzdžiui ligonis turi parodyti
važiuodamas per muitinę, dar vieną pažymą iš kažkur gamintis 3 dienas,
kad jis ne kupranugaris?