Tema: Re: teorine situacija:)
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-10-07 11:21:24
"Linas Petkevičius" <linas@nononoinfonova.lt> wrote in message news:i8jv4d$rq6$1@trimpas.omnitel.net...

> Yra visaip. Kai kuriems nishtiakams koncentracija sunku nustatyt. Todel
> pavyzdziui uz aguonas ar kanapes baudzia pagal pacios zaliavos kieki -
> niekas neskaiciuoja kiek gramu kanabiolio ish jos galima ispest. Taciau vat
> koki ratuka nesunku pasvert ir nustatyt, kiek jame yra veikliosios
> medziagos.  Idomesnis variantas, jei iskepsi bulkute su teisingomis
> susmulkintomis kanapemis. Atsiranda klausimas, ka reikia pasvert - bulkuteje
> esancias susmulkintas kanapes ar bulkuteje esanti tetrahidrakanabiolio
> kieki. Plius dar iskyla klausimas, ar tai reikai laikyti jau kaip narkotine
> [...]

bet problema yra ta, kad kepiniu atzhvilgiu tai ne smulkintos kanapes.. jos lydomos su riebalais (pvz sviestu), kadangi thc labai lengvai tirpsta ir jungiasi prie riebalu. taigi tu gauni sviesta, kuri paskui naudoji kepimui (jei teisingai suprantu procesa). taigi expertai ne tik kad turi nustatyt, kiek sviesto buvo naudojama keksiuke, bet ir kiek tam svieste buvo ishslilydzhiusiu veikliuju kanapiu medzhiagu.
Jei tai butu smulkintas ir sugrustas i vidu, ar naudojama kaip idaras, tai viena, bet chia, "plika akim" tu nepastebesi, kad tas sausainis ar keksas kazhkuo skiriasi... tame ash matau problemas.

Kas del sintetiniu medzhiagu nustatymo - be abejo, mdma lengva nustatyt, nes butent aktyvioji dalis yra pati molekule. ir ja radus tabletej ish kart aishku, kad ten ne paracetamolis. Ir baust lengva... turbut tas pats su lsd, priedo baudzhiamieji dydzhiai skaichiuojami mkro gramais, kiek realiai ir yra veikliosios medzhiagos tabletej, ar lsd atveju uzhvarvinta ant lapelio. O su kanapem yra kitaip, dydzhiai matuojami gramais ir kilogramais.. tai vat, ar svertu mano keksa ir sakytu, vat, tiek pas tave zholes, kiek sveria keksas:)