Tema: Re: teorine situacija:)
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-10-06 11:52:22
tai vat apie tai pagrindas ir buvo... jei tu neshiesi puskili zholes maishelyje, lengva nustatyt ar baust ir uzh koki kieki baust - 0.5 kg, pagal lino lentele jei mazhiau uzh puskili - nedidelis kiekis, daugiau kaip puskilis - didelis kiekis, pagal tai yra surashyti istatymai, kokia bausme gresia. O kaip jie nustatys, kiek ash ishtirpinau kanapiu ar hasho, kuris jungesi su riebalais (pvz sviestu), kuris iejo i sausainiu, keksiuku, ar kas tai bebutu sudeti. Mases spektrometras gali parodyt dalis: kanabioidus, thc ir pan, bet net vienam grame zholes ju kiekis svyruoja kaip reikalas priklausomai nuo begales veiksniu. Lygiais tuos pachius kanabioidus ras ir mano shalia pardavinejamame ekologishkame zhemaitishkame kastinije (berods taip tas biesas ish kanapiu seklu vadinasi.. o manau ir thc ras), bulkutese su aguonomis, ar aguonu piene (pardavineju tam pachiam prekystalyje) ras labai daug opijatu. Be tai juk nereishkia, kad ash galiu isiversht i bulkine gedimino prospekte apkaltint juos opijatu laikymu ir pardavinejimu ir konfiskuot visas bulkutes su aguonomis (na, ash negaliu nieko, bet shiuo atveju ash - kaip hipotetinis paranoishkas policijos pareigunas:)..

Tai vat apie ta ir diskutavom, idomu, kaip butu elgiamasi realybeje. Galetu trumpint sakykim uzh nelegale veikla, jei ash neturechiau verslo liudijimo, kad galiu pardavinet kepinius, visi dokumentai kepyklelej tvarkingi, shalia hashishiniu sausainuku ash kepu ir torchiukus, bei bandeles:) jokiu narkotiniu medzhiagu nelaikau etc:)