Tema: Re: teorine situacija:)
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-10-11 21:00:32

"Fred" <fred@takas.lt> wrote in message
news:i8vj11$6cc$1@trimpas.omnitel.net...
>    O trumpai galit pasakyt, ka tai reiskia, juk man tas "ATPK 44 str." tas
> pats, kas jums "letinis paumejes apikalinis abscesas" ...

Prasom trumpiau.

 44 straipsnis. Neteisėtas narkotinių  ar   psichotropinių
                    medžiagų įgijimas ar laikymas nedideliais
                    kiekiais arba narkotinių ar psichotropinių
                    medžiagų vartojimas be gydytojo paskyrimo
     Neteisėtas  narkotinių  ar  psichotropinių  medžiagų įgijimas ar
laikymas nedideliais kiekiais be tikslo parduoti ar kitaip platinti -
     užtraukia  baudą  iki vieno tūkstančio litų su psichotropinių ar
narkotinių  medžiagų  konfiskavimu  arba  administracinį  areštą  iki
trisdešimties   parų   su   narkotinių   ar  psichotropinių  medžiagų
konfiskavimu.
     Narkotinių  ar  psichotropinių  medžiagų  vartojimas be gydytojo
paskyrimo  arba asmenų, sulaikytų už administracinių teisės pažeidimų
(išskyrus  teisės  pažeidimus,  numatytus  šio kodekso 126 straipsnio
ketvirtojoje  ir  šeštojoje  dalyse  ir  129 straipsnyje) padarymą ir
įtariamų   apsvaigus   nuo  narkotinių  ar  psichotropinių  medžiagų,
apsvaigimo patikrinimo vengimas -
     užtraukia baudą iki penkių šimtų litų.
     Nepilnamečių  nuo  keturiolikos  iki  šešiolikos metų neteisėtas
narkotinių   ar   psichotropinių   medžiagų   įgijimas   ar  laikymas
nedideliais  kiekiais be tikslo parduoti ar kitaip platinti, taip pat
narkotinių   ar   psichotropinių   medžiagų  vartojimas  be  gydytojo
paskyrimo -
     užtraukia  baudą  tėvams arba globėjams (rūpintojams) iki penkių
šimtų litų su narkotinių ar psichotropinių medžiagų konfiskavimu.
     Pastaba.  Asmuo,  savanoriškai  atidavęs nedideliu kiekiu turėtą
narkotinę  ar  psichotropinę  medžiagą, kurią jis įgijo arba laikė be
tikslo  parduoti, taip pat savanoriškai kreipęsis į medicinos įstaigą
dėl   medicinos   pagalbos   suteikimo   ryšium   su   narkotinių  ar
psichotropinių medžiagų vartojimu be gydytojo paskyrimo, atleidžiamas
nuo   administracinės  atsakomybės  už  šiame  straipsnyje  numatytus
veiksmus.