Tema: Re: teorine situacija:)
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-10-07 12:27:45
> [...]
> Arba panašus atvejis, tik viename maiše grynas kokainas (taip ir
> užrašyta -- kokainas), o kitame -- kokainas per pusę su miltais
> (užrašyta -- miltai). Ekspertas vėl beviltiškai skėsčioja rankomis, nes
> jo masės spektrometrai tiek viename tiek kitame fiksuoja kokaino, bet
> viename pagal aprašymą ir formą gi miltai!)...
> (va tau ir atvejis su dviem bulkutėm -- vienoje 5% THC, kitoje -- viena
> šimtoji promilės).
> Tai ką tu skaitei, tai nebent tokiais atvejais, kai koncentracija
> balansuoja ant „kulinarinės ribos“ ar ją kiek peržengia.

kad ekspertai nustatys, kad keksiukai turi daugiau potencijos nei kastinis ash nesiginchiju, pagrindinis klausimas kaip ir ar imanoma nustatyt, kiek pradines medzhiagos buvo naudota, uzh kokiu kiekius mane baustu. juk ne uzh pyrageliu svori...

> O kiek tų sėklų masės yra pačiame produkte? O tu tikrai žinai, kad
> lietuviškųjų kanapių, kai jos auga *natūraliai* (o nes auginamos
> įvežtinės/specifinės veislės, specialiai (temperatūra, apšvietimas,
> drėgmė) brandinamos), sėklose yra gausu THC? Kiek
> žinau/skaičiau/girdėjau, tai -- NE. Tai ir būtų atsakymas kiek bandelėje
> galėtų būti kulinarinio THC (*mažai*); visa kas dvigubai-trigubai
> viršija tą kiekį jau kelia įtarimą.

kiek man zhinoma laukines kanapes apskrytai turi mazhai potensijos, nes jas reikia kultyvuot ir prizhiuret norint, kad butu "tinkamos vartojimui". kas del seklu - tai vat virshuj esantis linkas buten ir sako, kad prieshingai nei buvo galvota priesh tai, seklose, ne tik kad yra thc, bet jo yra "rather high content". Ash, tiesa, net neisivaizduoju kiek tu seklu dedama i kastini ar kitus tradicinius patiekalus, bet nemanau, kad kas nors kadanors tyre narkotiku laboratorijose:)

> Kodėl tau atrodo, kad koncentracija (ir apskritai --  tai) daroma (tik)
> su masės spektrometru?

Todel, kad kaip minejau, kepiniu atveju, tai reikia rast thc molekules prisikabinuses prie riebalu, o ne fizishkus kanapiu likuchius. Ar juos galima rasti su mikroskopu - neisivaizduoju. Nes, pirma, ne kiekviena riebalu molekule tures po prisikabinusia thc molekule. O net ir radus jas su mikroskopu tai tik parodyt, kad buvo naudotos kanapiu dalys, tai neparodys koncentracijos.

> [...]
> patikrintų/patvirtintų cheminių testų, metodikų, ir bendrąją prasme tai
> nėra tapataus sudėtingumo uždavinys, kaip sėdėti prie mikroskopo
> skaičiuojant po molekulę ar analizuoti bandeles spektrometrais.
> Patrupini bandelę į mėgintuvėlį, įpili atitinkamų reagentų, pamakaluoji,
> pakaitini, palauki ir pagal spalvą ar kitus požymius gali nuspręsti apie
> tam tikros narkotinės grupės medžiagų buvimą ir apytikrę jų
> koncentraciją). Pažįstu vieną narkotikų ekspertą (galėčiau paklausti,
> jei atsiminsiu), tačiau tavo abejonėms išsklaidyti turbūt pakaktų ir tiek:

aha, achiu, 5tas numeris sako, kad koncentracijos nustatyma daro, Narkotinių ir psichotropinių medžiagų ekspertizės uždaviniai

Pagrindiniai šios rūšies ekspertizės uždaviniai yra šie:
1. medžiagų prigimties nustatymas;
2. medžiagų priskyrimas prie narkotinių ar psichotropinių medžiagų;
3. medžiagų pagaminimo būdo nustatymas;
4. narkotinių ir psichotropinių medžiagų pėdsakų ant įvairių objektų nustatymas;
5. narkotinių ir psichotropinių medžiagų koncentracijos (kiekio) nustatymas;
6. medžiagų pavyzdžių bendro kilmės šaltinio, priklausomumo vienai masei, vienai visumai nustatymas.

velgi, lietuvos istatymai baudzhia uzh kanapiu laikyma, ne veikliosios medzhiagos. Taip, teorishkai veiksliosios medzhiagos gali but nuo 3% iki matyt 70% ar 90% aliejuj (wiki:). Taigi idomu, kaip ir pagal ka baustu, statistini vidurki? nes jei rastu, kad mano pirageliuose yra x% thc, ish ko ishplaukia, kad priklausomai nuo pirminio produkto ash galejau naudot nuo kokio, neisivaizduoju, 4 gramu aliejaus iki kilo lietuvishku laukiniu kanapiu:)

> Tai tik patvirtina metodikų ir testų paprastumą (apie ką rašiau
> aukščiau), jų *paskirtį*; jei natūraliai organizme nėra tokių medžiagų,
> ar jų yra labai labai mažai, tai tokių testų paskirtis yra fiksuoti
> pėdsakus (ar koncentraciją kiek didesnę, už natūralią). Pagal tokių
> testukų rezultatus nesprendžiama ar esi narkomanas su stažu, ką vartojai
> aną penktadienį, bet pirmam įtarimui (kad būtų pretekstas pasigilinti)
> to pakanka.

na, lietuvoj kolkas tai ne problema, bet amerikoj, kur random drug testai yra atliekami beveik visur butu shiek tiek abydna but ishmestam ish darbo (testu parodymu uzhtenka, nieks nesigilina, kad ish tikro tu tik bandele su aguonom per pertrauka valgei) uzh buterbroda, ar aguonu piena per kaledas:)