Tema: Re: kreipimasis i administracini teisma
Autorius: gopas
Data: 2009-02-08 23:27:15
kazkada policininko klausiau...sako susimoka vairuotojas, o po to tegul ten
aiskinasi tarpusavy.

nu as tikrai netikiu kad pagauna masina...4 zmones vaziuoja, visi
neprisisege. nepamenu kiek bauda uz
neuzsisegtus dirzus, rodos 200lt. tai ka...vairuotojas gautu 4x200lt?
kazkaip nesamone...as manau
kad gautu viena bauda...arba uz tai kad kazkas vienas neprisiseges dirzu,
arba uz keleiviu vezimo
taisykliu pazeidimus.

kaip yr is tikro?