Tema: Re: kreipimasis i administracini teisma
Autorius: Shlipsas
Data: 2009-02-07 22:12:57
Zinoma, chia ne atsakymas i tavo klausima, bet ...
Tu gal neshvaistyk mokeschiu moketoju pinigu ir sutik su bauda. Bliamba,
taigi pazeistos taisykles. Ir bauda gi nekosmine. Nafig reik dar tu tasymusi
po teismus?
ps: man paskyre, susimokejau, pavaikshchiojau pestute nustatyta laika ir
nieko bloga nenutiko. Moki nusizengt, mokek ir pripazint.

vo kiek moralo pavariau :)

--
Shlipsas
Vilnius