Tema: Re: kreipimasis i administracini teisma
Autorius: nu blyn
Data: 2009-02-07 22:15:51
Dar del bandymo ispi....ti sistema.
Pries pora metu nusove mane virsijanti greiti 25km/h. Na tada buvo prasideje
tos kalbos kat berkutas neteisetas aparatas ar kaip ten ..... vieno
pazystamo patarimu, kad reikia ispi...ti mentus nuejau, pirmoje vietoje
vietoj minimumo bauda ikale didesne. Sugaisau 3 dienas vazineti i teisma,
rezultate atmete mano skunda, nes adresa ar ka ten netikslu nurodziau.
Rezultate nusispjoviau, sumokejau bauda ir vazineju lechiau(balu tada
kazkiek gavau, nesinorejo teisiu prarast) Beje taisykles tam ir skirtos kad
ju laikytis, juk nebutina kad as greit vaziuosiu ..... gali is priekio kitas
erelis atlekti per greit, bet chia jau kita tema.
Reziume, jei buchiau sumokejes bauda iskart buchiau sutaupes ir pinigu ir
laiko.