Tema: Re: kreipimasis i administracini teisma
Autorius: Johnas
Data: 2009-02-06 17:10:59
:))) Bet jei TIKRAI buvo blogai išlygintos??? A?

Dėl nagrinėjimo ir protokolo - na, tai dėl skirtingų tušinukų ar net skirtingos rašysenos - kokiu pagrindu ginčysi?
O ir šiaip, kokie tavo motyvai ir pasiteisinimai? Nes jei skųsti tik dėl to, kad skųsti - tai tada dar advokatą brangėlesnį nusamdyk. Bylos nelaimėsi, o advokatui pinigia nepamaišys.

Mano atvejis buvo toks: sustabdė prie/už Kėdainių, su mašininiaisi iš priekio šovė. Greitį laikiau prieš tai ~130, šūvio metu buvo apie 107 gal. Anyway, bauda nuo 150 iki 300, vidurkis 225+kažkiek balų.
Atsisėdau, pasakiau kad gailiuosi, skubėjau į vestuves (tikrai skubėjau į vestuves, policija matė išsipuošiusias merginas salone). Nuėjau po 2 sav į nagrinėjimą, atsisėdo pareigūnas prie kompo, į mane žvilgtelėjo, paspaudinėjo, patylėjo, kažką įrašė, liepė pasirašyti. Gavau minimalią. Sutaupiau 75 Litus.

O tu? Papasakok daugiau, kaip ten prisidirbai, kad policija tave sustabdė už tai, kad gale važiavo neprisisegę? Daugiau žinosim, tai mums įdomiau bus, gal žiūrėk ir sugalvosim, kuo padėti..
J/