Tema: Re: ibrauktas auto kieme
Autorius: pjezo
Data: 2009-02-04 20:30:21
jega.
sveikinu- is tiesu sveikinu:)

ui... o ka mate tas liudininkas?
kai nuvaziavus suveike? labai gerai tegu veikia.
ir kas toliau?
uz tai kad suveike signa manai kad kazka baus?
ikvepk, iskvepk...
ir atsipalaiduok...

pats primesk situacija giraitej arba teisme...

pareigunas/arba/teismas -masinos savininke "DRX" jus matet kaip ir kas apgadino jusu masina?
"DRX"- ne nemaciau bet mano kaimynas mate kaip signalizacija suveike nuvaziuojant Y masinai.
P/arba/T- ponas "DRX" ar jusu kaimynas mate pati ivyki, ar tik kaip nuvaziavo Y ir tuo metu veike sign.
"DRX"- isgirdo kai suveike, mate nuvaziuojantY , pacio ivykio nemate.

P/arba/T- liudininke "kaimyne" jus matet ivyki?
"kaimynas" - ne nemaciau, girdejau signa, pamasiau isvaziuojancia Y auto.

P/arba/T- ponas Y, jus kliudete "DRX" auto?
"Y" - nieko as nekliudziau.
P/arba/T- ar matete/girdejote kaip suveike signa?
"Y" - tiesa pasakius nepamenu, galbut galejo taip buti, zinot pas mus kieme daug senu netvarkingu auto, kartais net miegoti neimanoma nuo signu cypimo be jokios priezasties- tai nuo vejo suveikia, tai nuo kokio katino. Na juk jus turbut ir patys turit tokiu netvarkingu kaimynu...

P/arba/T- ar yra kokiu nors idrodymu, pedsaku ant Y automobilio, ar buvo padaryta aekpertize, ka ji nustate?
"DRX"- ekspertizes nebuvo, nes neimanoma jos daryti- nera jokiu pedsaku ant Y auto.

P/arba/T- tai kodel jus manot kad "Y" kaltas?
"DRX"- nes kaimynas mate Y nuvaziuojat.
P/arba/T- o kaimynas nemate juodo katino nueinant? galit pateikti irodymus, kad butent po kontakto Y su jusu auto buvo apgadintas jusu auto ir kaip pasekme suveike jusu auto signa.
primenu- kaimynas nemate kontakto tarp jusu ir Y auto, ant Y auto zymiu nera.
"DRX"- ne negaliu.
P/arba/T- tai ko jus norit tada?

va tau atsakymas kas bus teisme:)
o to Y vietoje as dar tave truktelciau uz melaginga pranesima.