Tema: Re: ibrauktas auto kieme
Autorius: DRX
Data: 2009-02-04 08:59:00
beda ta kad siuo atveju signalizacija suveike vieninteli karta per visa diena. (suveikima rodo pultelis)
ir nuo nuvaziuojancios auto nebuvo jokio kriokimo girdet. (geru metu bnv)
veliau bendradarbiai pastebejo tupinejancius piliecius salia mano auto ibrauktos vietos (piliecio A sunus su draugeliais gyvenantis vietoj)
tik kaip visa ta irodyt bananu respublikos teisininkam?

--

Su Baru
www.IMPREZA.lt