Tema: Re: ibrauktas auto kieme
Autorius: mumumčik zergatronas
Data: 2009-02-04 17:13:14
del auksciu gali but neatitikimas jei tuo metu pas ji sedejo 3 pacanai
masinoj, o matuos kai sedes vienas..

buvo toks bajeris su 4 bobom masinoj. irgi nubrauke aisktelej,
aiskinosi, net pacios eksperta pakviete.

palygino aukscius - neatitinka.
tada ekspertas sako:

- tai visos sakot kad nebuvo nubraukta?
- taip, nebuvo
- o tai masinoj sedejot?
- nu tai aisku!!
- atsiseskit..

ir pamatavo..

gavo bobos ir bauda ir uz eksperto paslaugas susimoket ir uz masinos
remonta (nebuvo dar tada civilines privalomos)