Tema: Re: Ats.: Ats.: beganti kanalizacija daugiabucio rusyje
Autorius: KEdas
Data: 2010-08-25 13:02:37
Blynas rašė:
> O blogai su klientu yra koduotės nustatymas - darkai mano tekstą, kai
> atsakau į tavąjį nekeisdamas koduotės. Vaizdinė priemonė pridedama.
> Pasikeisk į UTF-8 ar pan. Intrukcija -
> http://www.liks.lt/modules/tinycontent/index.php?id=25#mozilla

Neteisus tu, Fiodorai. Mozila automatiškai siunčia 8859-1 jei mato, kad
laiške panaudoti tik tos koduotės simboliai. Jei randa kitokių – siunčia
UTF-8.
Problema dėl citatų šveplinimo kyla tik OE naudotojams, nes anas be
jokių komentarų į 8859-1 parašytus laiškus atsako tuo pačiu 8859-1, nors
laiške ir atsiranda LT simbolių.
OE vartotojai turi būti budrūs ir stebėti kokia koduote siunčia laiškus,
nes gali apsijuokti panašiai kaip tu :P