Tema: Ats.: Ats.: beganti kanalizacija daugiabucio rusyje
Autorius: Blynas
Data: 2010-08-24 14:57:52
Na matai, aš su IT nesusidūręs, o programerių nemačiau nė vieno gyvenime, tai sunku kalbėt :)

O blogai su klientu yra koduotės nustatymas - darkai mano tekstą, kai atsakau į tavąjį nekeisdamas koduotės. Vaizdinė priemonė pridedama. Pasikeisk į UTF-8 ar pan. Intrukcija - http://www.liks.lt/modules/tinycontent/index.php?id=25#mozilla

"CodeC" <co@coco.cc> parašė naujienų news:i50bl0$kql$1@trimpas.omnitel.net...