Tema: Re: beganti kanalizacija daugiabucio rusyje
Autorius: gugu
Data: 2010-08-24 09:57:05
Taigi sako tau, kad vamzdziai jusu name yra jusu ir jusu reikalas uztikrinti kad jie veiktu tinkamai. Argi kauno vandenys gali nei is sio nei is to seimininkauti svetimame name? As kaip bendrijos pirmininkas kauno vandenu kreivarankius siusciau toli toli jei ka nors darytu be mano zinios mano namo rusyje.