Tema: Ats.: Ats.: Ats.: beganti kanalizacija daugiabucio rusyje
Autorius: Blynas
Data: 2010-08-24 15:51:25
Čia pagal nutylėjimą lietuviškas Live Mail taip daro...

O taviškis, kai koduotė nurodyta ISO-8859-1, tiesiog atsakant suvalgo mano lietuviškas raides. Ir kalbant apie kitus tavo naudojamus news'us - jei nurodysi koduotę UTF-8, tai galėsi rašyti ne tik angliškai/lietuviškai, bet ir apskritai bet kokia kalba ir tai nebus išdarkoma.

"CodeC" <co@coco.cc> parašė naujienų news:i50da3$nu9$1@trimpas.omnitel.net...