Tema: Re: beganti kanalizacija daugiabucio rusyje
Autorius: CodeC
Data: 2010-08-23 13:20:06
On 08/23/2010 12:39 PM, pjezo wrote:
> ogo.
>
> o tai ten tranzitinis nuoteku vamzynas per jusu nama eina?
> jei ne, jei tai butent JUSU namo vamzynas- tai  KV gali deti dideli skersa- tai JUSU namo inzineriniu tinklu dalis ir juos tvarkyti turite JUS patys.
>
> tai kad bendrijos nera, administratorius nera- JUSU bedos.
> reikejo kurti bendrija ar pasirasyti sutartis su administratorium.

kaip is tikro yra nzn, todel ir klausiu.
is karto kyla asocijacijos su el. tinklais. kazkodel ivadas iki mano
duru nelaikomas namo ar mano nuosavybe, juo rupinasi ir uz ji atsako,
bei patirta zala avarijos atveju atlygina el. tinklai.
mokescius uz kanalizacija mokam juk. tai uz ka moket, jei viskas i rusy
bega. tas pats kas nueit ir ten pasikt.