Tema: Re: policijos radarai
Autorius: Arunas-X
Data: 2010-07-22 20:07:49
>O siaip tai draugas yra DVIGUBAS DEBILAS. Pirma, kad duoda kysi, antra, kad
> negina savo interesu (jeigu jau toks ISITIKINES, kad yra TEISUS).

tai va kad nebuvo issitikines, man px dave kisi ar ne gi ne as pinigus
mokejau uz nieka

Pvz mane
> [...]
> MZP: Tai dabar paskirsiu maksimalia bauda
> Me: Tai parasyk protokola, as pasirasysiu ir skirstomes
> MZP: Gero kelio... (ir atiduoda dokumentus)
>
> O esme tokia, kad draugas, nesenai isejes i tos tarnybos, buvo pasakes,
> kad jeigu mieste ir sustabdys uz langus, tai 99% kad arba netures
> matuoklio (ir bandys gasdint tiesiog), arba ta matuokli bus is kazkur
> paeme chalturai daryt (tokiu atveju labai jau idomiai protokolas atrodytu,
> kai ekipazas, teoriskai neturejes prietaiso, protokole irasytu ismatuota
> langu skaidruma). Ir siaip ant kebabu as jiem niekad neduodu pinigu,

nu gal pas jus kitaip yra, bet utenoje buvo viena kart atsivije ir pasjunge
matuokli prie langu tipo paziuret skaidruma, kazka pamurmejo ir nuvaziavo.
pas mane gamikliskai truputi patonuota ir kaikuriuo kampu atrodo kad
patamsinti.